ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید Anil Durmus به نام Bu Ask Degil

دانلود آهنگ عاشقانه بو عاشک دییر

دانلود آهنگ جدید آنیل دورموس بو عاشک دییر

دانلود آهنگ جدید Anil Durmus به نام Bu Ask Degil

Download New Music By Anil Durmus Called Bu Ask Degil


دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ از پیکو فایل


دانلود آهنگ جدید Anil Durmus بنام “ Bu Ask Degil ” با لینک مستقیم

Download New Music Anil Durmus – Bu Ask Degil

موزیک جدید و بسیار زیبای Anil Durmus بنام Bu Ask Degil 

 
  

 

متن اهنگ

Anil Durmus – Bu Ask Degil

Download New Single Track By Anil Durmus Called Bu Ask Degil

Anil Durmus – Bu Ask Degil Lyrics:

“Bu Aşk Değil” şarkı sözleri ile

Elimde değil
Sevmeden yapamıyorum
Yasaksın bana
Her gün acı
Nedir ilacı

Bıraktım bi kenara her şeyi
Yüzüme bak saklama gerçeği
Takatim kalmadı artık
Tükeniyorum

Bu aşk değil beni kandırdın
Yalanlarına inandırdın
Boş yere değil bir sebebi var
Ukala bakışlarının

Önümde eğil
Sevgimi haketmedin
Suç sende değil
Kendimi sana teslim ettim

Bıraktım bi kenara her şeyi
Yüzüme bak saklama gerçeği
Takatim kalmadı artık
Tükeniyorum

Bu aşk değil beni kandırdın
Yalanlarına inandırdın
Boş yere değil bir sebebi var
Ukala bakışlarının


 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Anil Durmus آنیل Durmus آن Anil Durmus آهنگ جدید این سئوال آیا این آهنگ را نپرسید دانلود آهنگ جدید توسط Anil Durmus دانلود رایگان Mp3 Anil Durmus این سئوال آیا موسیقی را دانلود نکرده است موسیقی بک سوزان موسیقی جدید را دانلود نکنید دانلود جدید موسیقی Anil Durmus No این آهنگ جدید را بپرسید دانلود آهنگ جدید Anil Durmus Do not ask دانلود آهنگ جدید توسط Anil Durmus Called This Ask دانلود آهنگ Anil Durmus FaraMusic رایگان MP3 آهنگ های دانلود 2018 اشعار This Ask Do not Leave Anil Durmus جدید mp3 Anil Durmus TOP 10 موسیقی از Anil Durmus آهنگ جدید استانبولی جدید آهنگ Anil Durmus به نام This Ask Dean دانلود آهنگ های Anil Durmus دانلود اهنگ Anil Durmus به نام آیا این سوال را پیدا نکردید این را بخواهید بخوانید Anil Durmus لود آهنگ ترکی جدیدگلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'

 دانلود آهنگ جدید تنها توسط Anil Durmus نامیده می شود آن را نمی پرسند  Anil Durmus - این سئوال آیا متن نکردید:  با آهنگ "این عشق نیست"  من آن را ندارم من نمی توانم بدون عشق انجام دهم برای من امن است هر روز درد می کند دارو چیست؟  من همه چیز را بر روی لبه می گذارم نگاهی به چهره من این است که آن را نگه دارید من نمیخواهم من خسته کننده هستم  این عشق نیست، اما تو مرا فریب دادی شما دروغش را متقاعد کردید هیچ دلیلی برای جای خالی وجود ندارد نگاه پیچ  خم در مقابل من شما سزاوار عشق من نبودی این تقصیر تو نیست من خودم را به تو دادم  من همه چیز را بر روی لبه می گذارم نگاهی به چهره من این است که آن را نگه دارید من نمیخواهم من خسته کننده هستم  این عشق نیست، اما تو مرا فریب دادی شما دروغش را متقاعد کردید هیچ دلیلی برای جای خالی وجود ندارد نگاه پیچg;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,; Anil Durmus Anil Durmus Bu Ask Degil Anil Durmus New song Bu Ask Degil Bu Ask Degil Download New Song By Anil Durmus Download Free Mp3 Anil Durmus Bu Ask Degil download music Bu Ask Degil download new music Download New Music Anil Durmus Bu Ask Degil Download New Song Download New Song Anil Durmus Bu Ask Degil Download New Song By Anil Durmus Called Bu Ask Degil download song Anil Durmus FaraMusic Free Online MP3 Songs Download 2018 lyrics Bu Ask Degil by Anil Durmus new mp3 Anil Durmus TOP 10 Music of Anil Durmus آهنگ استانبولی جدید آهنگ ترکی آهنگ عاشقانه ترکی دان دانلود آهنگ ترکی دانلود آهنگ جدید Anil Durmus به نام Bu Ask Degil دانلود آهنگ های Anil Durmus دانلود اهنگ Anil Durmus به نام Bu Ask Degil دانلود اهنگ Bu Ask Degil از Anil Durmus لود آهنگ ترکی جدیدi;ahk l,sdrd

,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.