ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد
آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Omid Hajili Parizad
ترانه : فرهاد جهانی . امید حاجیلی | ترومپت . آهنگ : امید حاجیلی
ساکسیفون : آرش صمیمی | تنظیم : موموریزا . امید حاجیلی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ از پیکو فایل

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد

  

 

 

متن اهنگ

 

متن آهنگ پریزاد امید حاجیلی

دل بی تاب چشم بی خواب تورو میخواد منو دریاب
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی پریزاد با لینک مستقیم

دل شد افسون مثل مجنون شدم عاشق با دل با جون
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه

جان من جان من ای جان جانان من
عاشقم عاشقم ای ماه تابان من
ای که مهر دلت نشته بر جان من
چاره کن به این حال پریشان من
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه


 

 

 

کلمات کلیدی: 

 آهنگ Omid HajiliParizadامید حاجیلیپریزاددانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ پریزاددانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ شاددانلود آهنگ های امید حاجیلیمتن آهنگ پریزاد امید حاجیلی

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.