ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام یکی بود یکی نبود


دانلود آهنگ سامی بیگی به نام یکی بود یکی نبود

Sami Beigi - Yeki Bood Yeki Nabood

Yeki Bood Yeki Nabood

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام یکی بود یکی نبود

متن آهنگ یکی بود یکی نبود

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام یکی بود یکی نبود

 www.galaxymusic.ir

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

Sami Beigi - Yeki Bood Yeki Nabood  

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shenidani/1/03 - Yeki Bood Yeki Nabood (galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

دانلود آهنگ آره منم دوست دارم محال تنهات بزارم

متن آهنگ آره منم دوست دارم

آره منم ، آره منم ، آره منم دوست دارم
یکی بود ، یکی نبود تا شروع شد قصمون
می دونستم که تکی ، مثله ماه آسمون
می دونستم تو عزیزم ، قدر عشقو می دونی
می دونستم تو همونی که همیشه می مونی
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم

آهنگ آره منم دوست دارم

غیر دوس داشتن تو ، دیگه چیزی ندارم
همه عمر من تویی و بی تو من کم میارم
ماه من ، واسه من از تو بهتر کسی نیست
بیا تو کتاب عشق ، فصلی تازه بنویس
دانلود آهنگ یکی بود یکی نبود از بلک کتس
بگو منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم
تک تک ثانیه هام ، با تو رویایی می شه
تو سکوت لحظه هام ، ببین چه غوغایی می شه
روی چشمام جا داری اگه منت بذاری
منو از خودت بدونی و بگی دوسم داری
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم

آهنگ آره منم دوست دارم

آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم
آره منم دوست دارم ، محاله تنهات بذارم
تو وصله ی جون منی ، منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم
اره منم دوست دارم


 

 

 

کلمات کلیدی: 

 دانلود آهنگ آره منم دوست دارم  Yeki Bood Yeki Naboodآهنگ سامی بیگی یکی بود یکی نبودآهنگ یکی بود یکی نبودآهنگ یکی بود یکی نبود سامی بیگی سامی بیگیترانه سامی بیگی یکی بود یکی نبودترانه یکی بود یکی نبود سامی بیگی سامی بیگیدانلود آهنگدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام یکی بود یکی نبوددانلود آهنگ سامی بیگی یکی بود یکی نبودسامی بیگی به نام یکی بود یکی نبودسامی بیگی سامی بیگیسامی بیگی یکی بود یکی نبودموزیک سامی بیگی یکی بود یکی نبودموزیک یکی بود یکی نبود سامی بیگیSami Beigiیکی بود یکی نبودیکی بود یکی نبود سامی بیگی سامی بیگی آهنگ های سامی بیگی دانلود آهنگ جدید سامی بیگی متن آهنگ متن آهنگ آه منم دوست دارم سامی بیگی متن آهنگ های سامی بیگی

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.