ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب بانو جان


دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام بانو جان

Download New Song By Amirabbas Golab Called Banoo Jan

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب بانو جان

 www.galaxymusic.ir

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

  متن آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام بانو جان

text New Song By Amirabbas Golab Called Banoo Jan

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shenidani/1/Amir Abbas Golab - Banoo Jan (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ بانو جان امیر عباس گلاب

www.galaxymusic.ir♪♪♫♫♪♪♯www.galaxymusic.ir

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود
بی قرارم که به دست آورمت من یا نه ترسم از دست روی و تا ابد دیر شود
همه تقدیر جهان بی تو نمی ارزد هیچ جز نگاه تو نگاهی که نمی ارزد هیچ
اندکی فرصت شادی که در این دنیا هست بی تو این شادی و غم ها و جهان یک جا هیچ
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی
♪♪♫♫♪♪♯
دل من گرمای دست تورا میخواهد برق اغواگر چشمان تورا میخواهد
باد هم اغوای این همه موی فر شد مو فر دار غزل دار تورا میخواهد
من شدم در به در یک بله از لبهایت بس که یک عمر نشستم که بگویی شاید
این همه ناز نکن من چه گناهی کردم که شدم عاشق آن روی چو قرص ماهت
بانو جان فرفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی
رفری موی غزل ساز منی بانو جان عشق خاموش غزل های من
بانو جان تو از این حال دلم بی خبری بانو جان جز دل من به کسی دل ندهی

♪♪♫♫♪♪♯

امیر عباس گلاب بانو جان


 

 

 

کلمات کلیدی: 

  Amirabbas Golab ، Amirabbas Golab Banoo Jan ، Banoo Jan ، Banoo Jan by Amirabbas Golab ، Banoo Jan Download New Song Amirabbas Golab ، Banoo Jan Download New Song By Amirabbas Golab ، Download New Song ، Download New Song Amirabbas Golab Banoo Jan ، Download New Song By Amirabbas Golab Called Banoo Jan ، Nex1Music ، آهنگ ، آهنگ جدید ، امیرعباس گلاب ، بانو جان ، بانو جان دانلود آهنگ امیرعباس گلاب ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Amirabbas Golab ، دانلود آهنگ امیرعباس گلاب بانو جان ، دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بانو جان ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید Amirabbas Golab ، دانلود آهنگ جدید Amirabbas Golab به نام Banoo Jan ، دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب ، دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب بانو جان ، دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام بانو جان ، نکس وان موزیک ، کد پیشواز آهنگ های امیرعباس گلاب

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.