ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

آهنگ هوروش باند به نام عوض کردی

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام عوض کردی

ترانه و موزیک: آرش AP, تنظیم: سعید شمس

Download New Music Hoorosh BandAvaz Kardi

آهنگ هوروش باند به نام عوض کردی

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام عوض کردی

ترانه و موزیک: آرش AP, تنظیم: سعید شمس

Download New Music Hoorosh BandAvaz Kardi

دانلود آهنگ با لینک مستقیمدانلود آهنگ لینک کمکی فایل
www.galaxymusic.ir  

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Hoorosh Band - Avaz Kardi   www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

www.galaxymusic.ir

متن آهنگ عوض کردی از هوروش باند :

♫   ♫    ♫   ♫

کافیه اخم کنی تا جونم بره عمرمو بدجوری مدیونم بهت

تو بخند جای تو گریه میکنم تا نخندی مگه من ول میکنم

تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو

کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام

عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود

دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود

دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

من کنارت تا ابد میمونمو تو بری بدجوری من داغونمو

تو بمون طاقت ندارم بعد تو نمیشه باور کنم نبودتو

تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو

کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام

عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود

دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود

دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

♫   ♫    ♫   ♫

 

 

 

کلمات کلیدی:

Lyrics : Arash Ap Arrangement : Saeed Shams Music : Arash Ap Mix & Mastering : Reza Pourrzavi    Hoorosh Band - Avaz Kardi  Avaz Kardi download new music, download new music Hoorosh Band Avaz Kardi, Hoorosh Band, Hoorosh Band Avaz Kardi, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید هوروش باند, دانلود آهنگ عوض کردی از هوروش باند, دانلود آهنگ های هوروش باند, دانلود آهنگ هوروش باند به نام عوض کردی به همراه متن, دانلود آهنگ هوروش باند عوض کردی, عوض کردی, هوروش باند Avaz Kardi Avaz Kardi by Hoorosh Band Avaz Kardi Download New Song By Hoorosh Band Avaz Kardi Download New Song Hoorosh Band download ahange jadid Hoorosh Band be name Avaz Kardi Download New Song Download New Song By Hoorosh Band Called Avaz Kardi Download New Song Hoorosh Band Avaz Kardi Ganja2Music GanjaMusic Hoorosh Band Hoorosh Band - Avaz Kardi کد پیشواز آهنگ های هوروش بند گنجا موزیک گنجاموزیک گانجا موزیک گانجا تو موزیک گانجا2موزیک هوروش بند آهنگ آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ Hoorosh Band به نام Avaz Kardi دانلود آهنگ هوروش بند دانلود آهنگ هوروش بند به نام عوض کردی دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Hoorosh Band به نام Avaz Kardi دانلود آهنگ جدید هوروش بند دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام عوض کردی دانلود آهنگ جدید هوروش بند عوض کردی عوض کردی عوض کردی دانلود آهنگ هوروش بندwww.galaxymusic.ir

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.