ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی


دانلود آهنگ جدید داوود چرگری خانومم تویی

Download New Music Davood Chargari Called khanoomam + Text Music Mp3

دانلود آهنگ شاد داوود چرگری به نام خانومم تویی با کیفیت بالا و عالی لینک مستقیم ۳۲۰ kbps

| پخش آنلاین + متن + تکست تک آهنگ خانومم تویی با صدای داوود چرگری |

موزیک و تنظیم موسیقی : داوود چرگری تکست شعر ترانه داوود چرگری

خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی

   

متن آهنگ


متن آهنگ خانومم تویی داوود چرگری

♪♪♫♫♪♪♯

دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
میدونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
بگم عاشقت منم تویی عزیزترینم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محمد عنقا ♪♪♫♫♪♪♯
واسه ی من شیرین حرفات
کاش تو دستام بمونه دستات
واسه ی من تو بهترینی
کاش همیشه توی قلب من بشینی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی


تویی یکدونه سر زمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی تویه آرزوهام
وقتی چشماتو می بینم دل من میلرزه
بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنها
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

♪♪♫♫♪♪♯

داوود چرگری خانومم تویی

کد آهنگ برای پخش آنلاین

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://s1.galaxymusic.ir/music/1398/shad/1/Davood-Chargari-khanoomam.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

کلمات کلیدی: 

  , Download Ahanghaye Davood Chargari , آهنگ خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی , آهنگ دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم , آهنگ دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم , دانلود آهنگ خانومم تویی از داوود چرگری , دانلود آهنگ شاد داوود چرگری خانومم تویی با لینک مستقیم , دانلود اهنگ شاد با دو کیفیت 128 و320 با پخش آنلاین , دانلود اهنگ شاد خانومم تویی , دانلود تمامی آهنگ های داوود چرگری , متن اهنگ شاد داوود چرگری خانومم توییموزیک خواننده داوود چرگری به نام خانومم تویی همینک با لینک مستقیم و متن آهنگ  دانلود موزیک داوود چرگری خانومم تویی به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت عالی ۱۲۸ و ۳۲۰ در رسانه مختلف موزیک همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک به روی لینک های قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید داوود چرگری و از شنیدن آهنگ خانومم تویی لذت ببرید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.  Download Music Davood Chargari khanoomam toyi baroonam toyi ashegh sho + Text Music Mp3متن آهنگ داوود چرگری خانومم تویی ,آهنگ داوود چرگری خانومم تویی ,متن آهنگ داوود چرگری ,متن آهنگ خانومم تویی ,آهنگ داوود چرگری ,متن  خانومم تویی ,آهنگ خانومم تویی ,دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی ,آهنگ داوود چرگری خانومم تویی ,دانلود آهنگ داوود چرگری ,دانلود آهنگ خانومم تویی ,آهنگ داوود چرگری ,دانلود  خانومم تویی ,آهنگ خانومم تویی,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.