ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عروسک

میثم ابراهیمی عروسک دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عروسک

Meysam Ebrahimi – Aroosak

ترانه و موزیک : مهدی دارابی و هادی زینتی ؛

تنظیم : مسعود جهانی + متن ترانه عروسک از میثم ابراهیمی

دست و دلم میلرزه / نبینمت یه لحظه لبات اگه بخنده / به گریه هام می ارزه

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عروسک

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عروسک  

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

متن آهنگ

 

دست و دلم میلرزه
نبینمت یه لحظه
لبات اگه بخنده
به گریه هام می ارزه
شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم
سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم
نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره
آخه بگو توی دل من کی میتونه جتو بگیره
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

 

کلمات کلیدی:

,Aroosak ، Download ، Meysam Ebrahimi ، Music ، ، آهنگ ، آهنگ Aroosak ، آهنگ Meysam Ebrahimi ، آهنگ جدید ، آهنگ عروسک ، آهنگ میثم ابراهیمی ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Aroosak ، دانلود آهنگ Meysam Ebrahimi ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ عروسک ، دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ، عروسک ، متن آهنگ ، متن ترانه ، مسعود جهانی ، مهدی دارابی ، میثم ابراهیمی ، هادی زینتیگلکسی موزیک,گلکسی موزیک,’g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.