ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ آرون افشار با نام طبیب ماهر


دانلود آهنگ جدید آرون افشار با نام طبیب ماهر

ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی     آهنگساز : آرون افشار      تنظیم : معین راهبر

Song Of Tabibe Maher From Aron Afshar

 

دانلود آهنگ جدید آرون افشار با نام طبیب ماهر

ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی     آهنگساز : آرون افشار      تنظیم : معین راهبر

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

  کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shenidani/1/Aron Afshar - Tabibe Maher (320) (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ طبیب ماهر از آرون افشار :

 

لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من

من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

♫   ♫   ♫   ♫

 

♫   ♫   ♫   ♫

دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم

من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

 


 

 

 

کلمات کلیدی: 

 دانلود آهنگ جدید آرون افشار طبیب ماهر  هم اینک با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ بسیار زیبا و شنیدنی طبیب ماهر با صدای آرون افشار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫  شعر : علیرضا مرتضی قلی | ملودی : آرون افشار | تنظیم قطعه : معین راهبر  Download Old Music BY : Aron Afshar | Tabibe Maher With Text And 2 Quality 320 And 128 On

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.