ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ماکان بند به نام خیالت تخت با بالاترین کیفیت

 دانلود آهنگ ماکان بند به نام خیالت تخت با بالاترین کیفیت

  Download New Music By Macan Band Called Khiyalet Takht

  ترانه و آهنگسازی: ماکان بند ؛ تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

 دانلود آهنگ ماکان بند به نام خیالت تخت

دانلود آهنگ ماکان باند خیالت تخت

متن آهنگ

 

خیالت تخت

عاشقم کن یکم به فکر من باش تو
چشمای زیبات این احساس تو دلم کاشتو
بگو مگه میشه یه لحظه دور ازت باشم
آخه زوری که نیست نمیتونم تو فکرت نباشم
من تورو میخوام هیچ قیمتی نیست که از دستت بدم راحت
تا حالا نبودم تو عمرم من تو این حالت
عاشق میمونم خیالت تخت از این بابت
عاشق شدم …
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی

عاشقم کن یکم به فکر من باش تو
چشمای زیبات این احساس تو دلم کاشتو
بگو مگه میشه یه لحظه دور ازت باشم
آخه زوری که نیست نمیتونم تو فکرت نباشم
من تورو میخوام هیچ قیمتی نیست که از دستت بدم راحت
تا حالا نبودم تو عمرم من تو این حالت
عاشق میمونم خیالت تخت از این بابت
عاشق شدم …
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی

 

کلمات کلیدی: 

download new music, download new music Macan Band Khiyalet Takht, Macan Band, Macan Band Khiyalet Takht, خیالت تخت, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ماکان باند, دانلود آهنگ خیالت تخت از ماکان باند, دانلود آهنگ ماکان باند به نام خیالت تخت به همراه متن, دانلود آهنگ ماکان باند خیالت تخت, دانلود آهنگ های ماکان باند, ماکان باند ,گلکسی موزیک, Download Khiyalet TakhtDownload New MusicDownload New Music Macan BandDownload New Music Macan Band Khiyalet Takhtdownload new songDownload New Song By Macan Band Called Khiyalet TakhtKhiyalet Takht Download New Song By Macan BandKhiyalet Takht Download New Song Macan BandKhiyalet Takht Macan BandMacan BandMacan Band New Songآهنگ جدیدآهنگ جدید ماکان بانددانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ جدید خیالت تختدانلود آهنگ جدید ماکان بانددانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام خیالت تختدانلود آهنگ جدید ماکان باند خیالت تختدانلود آهنگ ماکان باند به نام خیالت تختدانلود آهنگ های جدیددانلود آهنگ های جدید ماکان بانددانلود موزیکدانلود موزیک جدیدماکان باندماکان باند خیالت تختمتن آهنگ خیالت تخت از ماکان باندمتن ترانه خیالت تخت از ماکان باندگلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.