ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ سروش هامون بنام دیدم که میگم


دانلود آهنگ جدید سروش هامون بنام دیدم که میگم

آهنگ سروش هامون دیدم که میگم

دانلود آهنگ جدید سروش هامون بنام دیدم که میگم با بالاترین کیفیت

Download New Music Soroosh Hamoon – Didam Ke Migam

آهنگ سروش هامون دیدم که میگم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

  دانلود آهنگ جدید سروش هامون بنام دیدم که میگم با بالاترین کیفیت

Download New Music Soroosh Hamoon – Didam Ke Migam

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shenidani/1/Soroosh Hamoon - Didam Ke Migam (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ سروش هامون دیدم که میگم

شعر: امین علیپور

 

عشق دارم چه عشقی نیومده روی دستش

منو دیوونه کرده منو کشته و ناز شستش

یار دارم یه تیکه ماه چشم رو غریبه بسته

چه یاری دارم ای خدا بد به دلم نشسته

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

♫♫♫

متن آهنگ دیدم که میگم سروش هامون

♫♫♫

از وقتی که چشمام تو رو دیده

حال من به یه حالی رسیده

دل من واسه تو بی قراره

هیشکی تو دل من جا نداره

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهرو بهم میزنه چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم بهت

عشقو تو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم


 

 

 

کلمات کلیدی: 

  Didam Ke Migam ، Soroosh Hamoon ، آهنگ ، آهنگ Didam Ke Migam ، آهنگ Soroosh Hamoon ، آهنگ جدید ، آهنگ دیدم که میگم ، آهنگ سروش هامون ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Didam Ke Migam ، دانلود آهنگ Soroosh Hamoon ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ دیدم که میگم ، دانلود آهنگ سروش هامون ، دیدم که میگم ، سروش هامون ،

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.