ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام خدا پشتمه

دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام خدا پشتمه

» آهنگ و تنظیم کننده : ماکان باند و امیر میلاد نیکزاد | ترانه سرا : ماکان باند «

Download New Music Macan Band Called Khoda Poshtame

آهنگ خدا پشتمه ماکان باند منتشر شد + متن آهنگ 

دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام خدا پشتمه

 

 

 

  متن اهنگ


متن آهنگ خدا پشتمه از ماکان بند

♫♫

من خود اونیم که هر شب بغضمو قورت میدم

♫♫
من شبام سیاه و تاره

♫♫

روشنایی واسه من فقط یه خیاله

♫♫
من خوبی ندیدم حتی خوانوادم میدن فریبم

♫♫
من یه جوونه پیره پیرم که از همه بریده شده امیدم

♫♫
وقتی خدا پشتم بود و ندیدم

♫♫
تو این پاییزم تنها و غریبم

♫♫
مثل یه جوونی که هیچ سودی نداره

♫♫
حتی افتاده از چشم خوانواده

♫♫
نمیدونم کی دوستمه کی دشمنمه

♫♫
نمیدونم کی با منه کی پشت منه

♫♫
وقتی مشکلاتم نمیزارن بخوابم

♫♫
اونوقت بابام فکر میکنه من رو به راهم

♫♫
تفصیره اون نیست من جوون بدیم

♫♫
جوونی که دنبال پول نیست

♫♫
همه دنیاش شده یه اشک رو گونه

♫♫
آرزویی نداره همه فکرش این بوده

♫♫
که تو زندگیش به هدفش برسه

♫♫
نمیتونه بخوابه همش توی این حسه

♫♫
که نکنه نشه و سر شکسته شه

♫♫
اونوقت همه درا روم بسته شه

♫♫
من باختم دوباره بدون ترس تا همیشه

♫♫
یه آدم پر از بغض که تاریکه مسیرش

♫♫
که حالش تا ابد دیگه خوب نمیشه

♫♫
هیچکی درکم نمیکنه

♫♫
هیپکی یه ذره از غمم کم نمیکنه

♫♫
هزار تا چرا توی ذهن منه

♫♫
که چرا من نباشم یکی مثل همه

♫♫
چرا اینقدر شبام سیاه و تاره

♫♫
چرا راحت سر نزارم رو بالش

♫♫
چرا همه بهم دروغ میگن و میرن

♫♫
چرا از همه بریده شده امیدم

♫♫
چرا اینقدر چرا توی سر منه

♫♫
چرا فکر میکنم روزای آخرمه

♫♫
چرا دنیا واسم یه حس غریبه

♫♫
یادم نبود که خدا پشت منه

♫♫
من باختم دوباره بدون ترس تا همیشه

♫♫
یه آدم پر از بغض که تاریکه مسیرش

♫♫
که حالش تا ابد دیگه خوب نمیشه

♫♫
ماکان بند خدا پشتمه

همچنین ببینید

ماکان بند

ماکان بند بارون

ماکان بند دیوونه بازی

ماکان بند دلگیری 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Download New Music Macan Band Khoda Poshtame Macan band Macan Band Khoda Poshtame آهنگ جدید ماکان باند خدا پشتمه آهنگ خدا پشتمه ماکان باند آهنگ ماکان باند خدا پشتمه پخش آنلاین ماکان باند خدا پشتمه تک موزیک تکست ماکان باند خدا پشتمه خدا پشتمه خدا پشتمه macan band خدا پشتمه makan band خدا پشتمه ماکان خدا پشتمه ماکان باند دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید گروه ماکان دانلود آهنگ جدید ماکان باند دانلود آهنگ جدید ماکان باند خدا پشتمه دانلود آهنگ خدا پشتمه ماکان باند دانلود موزیک فول آرشیو ماکان باند فول آلبوم ماکان باند ماکان band ماکان باند ماکان باند خدا پشتمه ماکان بند متن آهنگ متن آهنگ خدا پشتمه ماکان باند متن آهنگ ماکان باند خدا پشتمهبرچسب ها: Download New Music, Download New Music Macan Band, Download New Music Macan Band Khoda Poshtame, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ خدا پشتمه, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ ماکان باند, متن آهنگ خدا پشتمه ماکان باند

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.