ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید
ملودی باز

ملودی باز

سایت دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ آرین یاری به نام چشم سیاه


www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ جدید آرین یاری به نام چشم سیاه

Download New Song By Arian Yari Called Cheshm Siah

دانلود آهنگ آرین یاری به نام چشم سیاه

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ جدید آرین یاری به نام چشم سیاه

Download New Song By Arian Yari Called Cheshm Siah 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل
www.galaxymusic.ir  

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Arian-Yari-Cheshm-Siah  www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

www.galaxymusic.ir

متن آهنگ جدید آرین یاری به نام چشم سیاه

text New Song By Arian Yari Called Cheshm Siah
 

متن آهنگ جدید آرین یاری به نام چشم سیاه

Lyrics New Music Chashm Siah Arian Yari  download text music

همراه با دانلود آهنگ جدید  آرین یاری به نام چشم سیاه

♪♫♪

آرین یاری..

دل من از چشات گلایه داره یه عمری حسرت نگاتو داره
دل من از چشات گلایه داره یه عمری حسرت نگاتو داره
ندارم طاقت دوریت عزیزم حالا که دل به عشقت بیقراره
ندارم طاقت دوریت عزیزم حالا که دل به عشقت بیقراره
چشم سیاه داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم
عشق و صفا داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم

♪♫♪

به خدا من فدای اون نگاهت
فدای اون دوتا چشم سیاهت
کی میشه این همه دوریت تموم شه
بدون ِ تو دلم دیوونه میشه
کی میشه این همه دوریت تموم شه
بدون ِ تو دلم دیوونه میشه
چشم سیاه داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم
عشق و صفا داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم

♪♫♪

بلند بالا بلند بالا تو ای یار
بلند بالا تو ای یار
همین
همین امروز و فردایت مرا کشت
بلند بالا تو ای یار
سیاهی دو چشمونت مرا کشت
بلند بالا تو ای یار

چشم سیاه داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم
عشق و صفا داری من دوست دارم
بیا دوست دارم
آره دوست دارم

آرین یاری..

تکست آهنگ  آرین یاری به نام چشم سیاه

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Arian Yari ، Arian Yari Cheshm Siah ، Cheshm Siah ، Cheshm Siah by Arian Yari ، Cheshm Siah Download New Song Arian Yari ، Cheshm Siah Download New Song By Arian Yari ، Download New Song ، Download New Song Arian Yari Cheshm Siah ، Download New Song By Arian Yari Called Cheshm Siah ،  ، آرین یاری ، آهنگ ، آهنگ جدید ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Arian Yari ، دانلود آهنگ آرین یاری به نام چشم سیاه ، دانلود آهنگ آرین یاری چشم سیاه ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید Arian Yari ، دانلود آهنگ جدید Arian Yari به نام Cheshm Siah ، دانلود آهنگ جدید آرین یاری ، دانلود آهنگ جدید آرین یاری به نام چشم سیاه ، دانلود آهنگ جدید آرین یاری چشم سیاه ،  چشم سیاه ، چشم سیاه دانلود آهنگ آرین یاری ، کد پیشواز آهنگ های آرین یاری    Arian YariArian Yari New SongDownload Nagoo NaDownload New MusicDownload New Music Arian YariDownload New Music Arian Yari Nagoo Nadownload new songDownload New Song By Arian Yari Called Nagoo NaNagoo Na Arian YariNagoo Na Download New Song Arian YariNagoo Na Download New Song By Arian Yariآرین یاریآرین یاری نگو نهآهنگ جدیدآهنگ جدید آرین یاریدانلود آهنگ آرین یاری به نام نگو نهدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید آرین یاریدانلود آهنگ جدید آرین یاری به نام نگو نهدانلود آهنگ جدید آرین یاری نگو نهدانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ جدید نگو نهدانلود آهنگ های جدیددانلود آهنگ های جدید آرین یاریدانلود موزیکدانلود موزیک جدیدمتن آهنگ نگو نه از آرین یاریمتن ترانه نگو نه از آرین یاریwww.galaxymusic.ir

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.